بلافاصله پس از دیدار رهبری با بانوان و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه زنان کارگزار نبوده و باید مثل گل با آنها برخورد نمود و تصریح ایشان به رسانهها مبنی بر اینکه «مراقب باشند عاملی نباشند برای ترویج تفکّر غلط غربیها. رسانههای ما مراقبت کنند ابزار ترویج تفکّر غربی و سرمایهداری باطل و غلط در مورد زن قرار نگیرند و ابزار آنها نشوند.»، اخبار شبانگاهی به مناسبت روز زن گزارشی از بانوانی پخش میکند که به اذعان خودشان در مشاغلی سخت و طاقتفرسا و همراه با دوری از خانواده فعالند و میگوید حدود ۴۰۰۰ بانوی این سرزمین از اشتغال در حوزه سخت حمل و نقل زمینی یا هوایی بین شهری ارتزاق مینمایند و آن را با افتخار و به عنوان یک الگو به تصویر میکشند!
این در حالی است که هنوز جوهر فرمایش رهبری به رسانهها پیرامون چگونگی عملکردشان در حوزه زن خشک نشده که فرمودند «اینجور نباشد که رسانهی داخلی جمهوری اسلامی حرف آنها را تکرار کند، حرف آنها را درشت کند و بزرگ کند. اسلام را ترویج کنید، نظر اسلام را بیان کنید. نظر اسلام نظر افتخارآمیز است. اگر چنانچه ما در میان خودمان و در مجامع جهانی این فکر را، این نگاه را، این نظریّهی بزرگ و کارساز را مطرح کنیم، قطعاً بسیاری از مردم دنیا به اسلام گرایش پیدا خواهند کرد؛ بخصوص بانوان، گرایش پیدا خواهند کرد.» و این دوری رسانه ملی از گفتمان اسلامی-ایرانی والا و متعالی انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده و غش کردن آن در گفتمان منحط غربی سرمایهداری پیرامون زن باعث تاسف است..
✍️ سیدامیرحسین حسینی
صداسیما و ترویج الگوی شکستخورده زن غربی
همچنین بخوانید...
- آدرس غلط حذف بودجه فرهنگی؛ اقتصاددانانی که خود بخشی از مسئلهاند
- زمین گرد اقتصاد و سیاست
- ماجرای بیتالمال و وفاق برای تخریب انقلابیها!
- صداسیما و ترویج الگوی شکستخورده زن غربی
- مداخلات سیاسی و خیانت در بیتالمال
- باز هم این 180 نفر
- لیبرالیسم از پدر راسل تا پسر پهلوی! (بخش دوم)
- لیبرالیسم از پدر راسل تا پسر پهلوی! (بخش اول)
- پشت پرده گرانی برنج وارداتی
- کاسه داغتر از آش لیبرال ایرانی
دیدگاه خود را بنویسید