یکی از طرحهای مخربی که با پرچم عدالت مطرح شده و میشود این است که سهمیه بنزین را به افراد و نه ماشین ها بدهیم و بعد بازاری بین مردم برای مبادله ایجاد کنیم؛ این مفهوم ساده اش این است که مردم را بنزین فروش کنیم و بدتر آنها را ذینفع افزایش نرخ ارز کنیم که اقدامی بسیار مخرب و کشنده است.
اقامه نماز طلب باران در حیاط مسجد امام خمینی بازار تهران نمادی از بازار، اقتصاد و فعالیت اقتصادی درست ایرانی-اسلامی است که به جای نگاه منفعتطلبانه شخصی...
در ذهن یک پروندهساز حامی وزیر اقتصاد، اگر یک مبنای محاسباتی نرخ بنزین را ۲ هزار تومان برآورد نماید مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است اما مبانی دیگری که بر فلاکت ارزش پول ملی و آقایی دلار استوارند و رقم ۱۵۰ هزار تومانی را برآورد میکنند همواره سبب لطافت پوست و شایسته تقدیرند!
جناب رائفیپور که اخیرا روزانه با ادبیاتی افراطی و توهینآمیز تبدیل به سخنگوی جریان لیبرال کشور در اقتصاد شده و هر نوع کنشگری دولت در اقتصاد را «دستوری» و غیرممکن میداند با استناد به روایات مطالبه رفتار مشابه اهل بیت در زمینه برخورد دستوری با تخلفات اقتصادی آسیبرسان را نموده و از آن تمجید نموده است.
لیست ارزانقیمتترین خودروهای با کیفیت معمولی از برندهای معتبر خارجی نشان میدهد که این خودروها در کشور مبدا با نرخ فعلی ارز، بین ۱.۸ تا ۲.۷ میلیارد تومان قیمت دارند.قیمتی که حتی با تعرفه صفر گمرکی تا به دست مصرفکننده داخلی برسد حدود ۲.۵ تا ۳.۵ میلیارد قیمت خواهد داشت!
صنعت خودرو با چند میلیون تقاضای انباشته مردم مواجه است که شامل افراد فاقد خودرو،مالکین متقاضی تعویض و ارتقای خودرو، تعویض خودروهای فرسوده و تقاضای سرمایهای میشود.
تا پایان بهمن ۱۴۰۳ استان تهران به تنهایی ۶۰ درصد از مجموع تسهیلات بانکی در کل کشور را به خود اختصاص داده است! و جالب آنکه به ۱۰ استان دیگر روی هم، کمتر از ۹ درصد تسهیلات اختصاص یافته است!
◦تولید نظریۀ عملیاتی اقتصادی مبتنیبر اندیشۀ اسلام ناب انقلابی ◦گفتمانسازی و تبیین ابعاد و مؤلفههای اقتصاد مقاومتی ◦نظریهپردازی در حوزۀ الگوی اسلامیایرانی پیشرفت